Goed nieuws!

Net als onze reisburo's hebben we ook onze website een moderne uistraling gegeven.

Je kunt zelf kiezen welke website je graag wilt bezoeken:

Oude website Nieuwe website →
TIP: op onze nieuwe website kan je ook makkelijk zoeken en boeken in ons aanbod van zonvakanties.
Jerinde de Wit « Reisburo de Wit

Jerinde de Wit

Reistip Jerinde: Finland is dé winterbestemming bij uitstek!

Beste reisliefhebbers. Graag stel ik mijzelf aan jullie voor. Ik ben Jerinde en werkzaam bij Reisburo de Wit in Gemert. Finland is dé winterbestemming bij uitstek. Lees mijn reistip en je zult de redenen weten waarom.       Finslapland is een bijzonder mooi gebied Dit gebied kenmerkt zich door een uitgestrekt landschap met heuvels, bossen en bevroren meren. Naast skiën en langlaufen zijn er–

Dominicaanse Republiek – Hotel Barcelo Dominican Beach

Een levendig All Inclusive resort direct aan zee, omgeven door een tropische tuin met zeer veel palmbomen. Een heerlijk hotel om te genieten van zon, zee en strand!

Egypte – Rihana Inn Three Corners

Dit levendige hotel is in Arabische stijl gebouwd en heeft een prachtige ligging direct aan de lagune. Het complex bestaat uit 2 gedeeltes met in het totaal 3 zwembaden en een keur aan faciliteiten en activiteiten. Ideaal voor gezinnen met kinderen!

Ibiza – Fiesta Club Palm Beach

Gezellige familie-accommodatie direct aan het strand, bekend vanwege de goede en uitgebreide buffetten in het restaurant. Een compleet hotel met alle faciliteiten voor een onvergetelijke vakantie voor het hele gezin.

Studiereis Azoren mei 2011

Dag 1. Vrijdag 13 mei Vandaag verzamelen we ons om 04.00 uur bij de Arke/Holland International balie op Schiphol voor onze studiereis naar de Azoren. We gaan tijdens deze 4-daagse studiereis de 2 eilanden Terceira en Sao Miguel bezoeken. We vertrekken stipt op tijd om 06.15 uur met Arkefly waarna we om 09.15 uur landen op Terceira. Het is op de Azoren gedurende het hele–

Studiereis Finland maart 2010

Dag 1, zondag 21 maart Vandaag verzamelen we ons om 04.00 uur bij de Arke/Holland International balie op Schiphol voor onze studiereis naar Finland. We vertrekken in de vroege ochtend om 06.10 uur met ArkeFly naar Kittilä, waar we na een vlucht van ca. 3 uur aankomen. Daar aangekomen op de luchthaven van Kittiliä volgt onze transfer naar Levi. We zullen hier gedurende onze studiereis–

Studiereis Mallorca & Ibiza mei 2009

Dag 1, woensdag 13 mei Vandaag verzamelen we ons om 03.30 uur bij de Oad balie voor onze studiereis naar Mallorca en Ibiza. Allereerst gaan we kennis maken met Mallorca. Na een korte vlucht van 2 uur en 15 minuten met Transavia landen we om 08.00 uur op Palma de Mallorca. Bij aankomst op de luchthaven verloopt alles prima, nadat iedereen zijn koffer heeft vertrekken we–

Weer en klimaat

Curacao heeft een tropisch klimaat dat wordt gematigd door de noordoostpassaat die aangenaam verkoelend werkt. Dit betekend veel zon en weinig regen. De gemiddelde jaartemperatuur is 27,5 graden celcius en het verschil tussen zomer en winter is maar ongeveer 2 graden. Ook het verschil tussen dag en nacht is maar klein, namelijk rond 5 graden. De zeewatertemperatuur is erg warm met gemiddeld 27 graden. De–

Vakantiebestemmingen

Curacao heeft meer te bieden dan alleen zon, zee en zandstranden. Het is een ideaal vakantiegebied in het Caribisch gebied. Curacao wordt steeds meer een ideale vakantiebestemming, waar naast rust en zon ook volop te beleven valt. Interessant voor degene die geïnteresseerd zijn in cultuur, natuur en historie.

Algemeen

Curacao is het grootste eiland van de Nederlandse Antillen en maakt deel uit van de ABC-eilanden samen met Aruba en Bonaire. Het eiland is tamelijk vlak, rotsachtig en vanwege de weinige neerslag tamelijk onvruchtbaar. Het landschap wordt gedomineerd door door cactussen, struiken en de welbekende divi-divibomen. U treft hier mooie baaien met witte zandstranden, waar naar hartelust kan worden gezwommen, gesurft of gedoken. Het fantastische–

1 2 3 4 > totaal: 40 | huidige selectie: 1 - 10
Uw reisadviseur
Avatar Jerinde de Wit

Graag stel ik mijzelf aan je voor.  Ik ben Jerinde de Wit en ik ben filiaalmanager van ons reisburo in Gemert. Al sinds 2008 werk ik met veel plezier bij Reisburo de Wit om voor iedere klant een fantastische reis te mogen verzorgen.

Ik heb al veel mooie plekjes van de wereld mogen zien.  Onlangs heb ik nog een geweldige rondreis door Vietnam gemaakt, wat is dat een veelzijdige bestemming! Ook een rondreis door West-Amerika kan ik je uit eigen ervaring van harte aanbevelen. Hier tref je een goede mix aan van Nationale Parken zoals de Grand Canyon, Bryce Canyon en Yosemite tot aan de verbluffende steden zoals Las Vegas, Los Angeles en San Francisco! Een heerlijke strandvakantie behoort ook tot mijn favorieten. Heerlijk relaxen in Mexico of Curaçao aan een hagelwit zandstrand en vanuit hier leuke uitstapjes maken. Ook heb ik al veel mooie zonbestemmingen binnen Europa gezien zoals Spanje, Portugal, Griekenland, Turkije, de Azoren en Cyprus. Tevens heb ik een mooie cruisevakantie gemaakt van een aantal dagen in Scandinavië. Het cruiseconcept is geweldig, je ziet zoveel in korte tijd en het voordeel is dat je maar 1 keer je koffer hoeft uit te pakken! Als laatste mag een mooie reis naar Fins Lapland zeker niet ontbreken. Wie wil er nu niet in zo’n prachtige omgeving een huskysafari of sneeuwscootertocht maken?

Heb je nu ook zo'n zin om op vakantie te gaan? Kom dan gerust eens langs bij Reisburo de Wit in Gemert. Mijn collega's en ik helpen je graag met het vinden van de juiste reis!