Loes Tromp

Reisverslag Loes: I love New York more than ever

Beste reisliefhebbers, graag stel ik mijzelf aan jullie voor. Ik ben Loes en ik ben werkzaam bij Reisburo de Wit in Heesch. In januari ben ik op studiereis geweest naar New York. Mijn studiereis was waanzinnig! Graag wil ik mijn avontuur met jullie delen.       Dag 1 Voor vertrek hebben we met een deel van de groep om 7.00 uur op de luchthaven–

[ Lees meer ]

Reistip Loes: de leukste tips voor een vakantie naar Malta

Ben je op zoek naar een vakantie naar een zonnige bestemming in combinatie met cultuur, avontuur en een gezellig uitgaansleven? Denk dan eens aan Malta! Door de ligging van dit eiland heeft het een heerlijk Mediterraan klimaat. Daarnaast is Malta een smeltkroes van verschillende culturen wat zorgt voor heerlijk eten, unieke bezienswaardigheden en een zeer vriendelijke bevolking. Malta is echt een onderwater paradijs Tijdens het–

Studiereis Tunesië

Naam: Loes Tromp Studiereis: Tunesië Reisduur: 4 dagen Reisdatum: 07-05-14 t/m 10-05-14   Dag 1 | Woensdag 7 mei 11.30 uur, de groep van 20 reisagenten is compleet.  Na het begroeten en voorstellen, lopen we met z’n allen naar de incheckbalie van Arkefly. Om half 2 vertrekt het vliegtuig en na een korte vlucht in de comfortclass  van 2,5 uur komen we aan op de–

[ Lees meer ]
totaal: 3 | huidige selectie: 1 - 3
Uw reisadviseur
Avatar Loes Tromp

Hallo, mijn naam is Loes Tromp. Sinds juli 2013 ben ik werkzaam bij Reisburo de Wit in Heesch. Als vooropleiding heb ik Toerisme gestudeerd aan de NHTV in Breda. Tijdens mijn studie heb ik 5 maanden stage gelopen in Londen, dus ik kan u alles vertellen over deze mooie stad. Ook heb ik een aantal mooie studiereizen mogen maken naar Turkije en Brazilië.

Ik heb al een aantal mooie bestemmingen mogen bezoeken. Zo heb ik een reis gemaakt door Europa, van het Italiaanse Toscane naar Barcelona via de Franse Cote D’Azur. Daarnaast heb ik ook nog vele andere besteminngen in Europa bezocht, zoals Turkije, Macedonië en Malta. Het hoogtepunt was toch wel een rondreis door West-Canada. Indrukwekkende steden als Vancouver en Calgary in combinatie met de prachtige natuur van de Rocky Mountains.

Ook vind ik het erg leuk om tijdens stedentrips de leukste plekjes van een stad te ontdekken zoals in Parijs, Barcelona, Rome en Lissabon.

Ik vind het een uitdaging om uw droomvakantie voor u uit te zoeken, dus kom gerust eens langs.