Reistip Maud: living the dream bij Bali Droomvilla’s!

Graag wil ik mijzelf voorstellen. Ik ben Maud en werkzaam bij Travelcenter de Wit in Veghel. Zes jaar geleden bezocht ik met mijn familie paradijselijk Bali. Afgelopen juni was het tijd om samen met mijn vriend tot rust te komen op o.a. dit prachtige eiland. Bali Droomvilla’s is daar de perfecte accommodatie voor!

Bali Droomvilla’s
Na een lange vlucht werden we door één van de medewerkers van Bali Droomvilla’s opgewacht en naar onze villa gebracht. Daar aangekomen vielen onze monden gelijk open bij het zien van onze villa! WAUW! Onze Villa Palmdream was een droom die uitkwam. Deze tien-persoonsvilla is voorzien van infinity pool, heeft prachtig uitzicht op de rijstvelden en is gelegen in het rustige noorden. A perfect match!

Normaal gesproken is het personeel op zondag vrij, maar aangezien dit onze eerste dag was maakte ze een uitzondering en stond er een heerlijk Indonesisch diner voor ons klaar. Dat is nog eens relax aankomen bij je eerste accommodatie!

Excursies
Gedurende ons verblijf hebben we verschillende tours gemaakt. Deze tours werden georganiseerd via Bali Droomvilla’s, ideaal met eigen privéchauffeur! Tijdens de Tumbu tour rondom de villa werden we een stuk wijzer over de cultuur van de Balinese mensen en gaf onze gids informatie over verschillende plant- en fruitsoorten. Zeer interessant! Ook hebben we water palace bezocht dat zeer indrukwekkend was.

Bali Swing
Natuurlijk mocht een bezoekje aan Ubud niet ontbreken! Als je van schommelen mét een mooi uitzicht houdt is de Bali swing een echte aanrader. Het is wel erg toeristisch, maar het geeft een echte adrenaline kick en het levert (heel belangrijk!) mooie Instagram foto’s op.

Time to say goodbye
De laatste avond was een zeer speciale avond, Putu (onze gastvrouw) zou een verrassingsdiner voor ons maken. Maar… dan wel echt in Balinese stijl! Ze had daarom voor mij en mijn vriend traditionele Balinese outfits klaargelegd op onze kamer. Deze moesten we aandoen tijdens het verrassingsdiner! Een erg leuke manier om echt in de ‘huid’ van de Balinese mensen te kruipen.

Helaas moesten we na vijf nachten afscheid moeten nemen van onze prachtige villa. Onze gastvrouw Putu heeft ons deze dagen alle zorgen uit handen genomen met onder andere haar goede kookkunsten. Bali Droomvilla’s, we will be back!

Ideaal te combineren
Aangezien ik al op Bali was geweest besloten we om tijdens deze drie weken meerdere plekken in Indonesië te bezoeken. De eerste dagen verbleven we in het oosten van Bali, daarna zijn we doorgereisd naar Nusa Lembongan (een klein eiland rechts van Bali). Vanuit Nusa Lembongan zijn we naar Lombok gegaan en vanuit Lombok naar Gili Gede (een van de secret Gili’s).

Bali Droomvilla’s is dus ideaal te combineren met meerdere Indonesische bestemmingen!

Benieuwd naar de mogelijkheden voor een verblijf in Bali Droomvilla’s? Neem telefonisch contact met ons op via telefoonnummer 085-7440850 of stuur een mail naar info@reisburodewit.nl.

Delen:
Uw reisadviseur
Avatar Maud Lavrijsen

Mijn naam is Maud Lavrijsen, ik ben 24 jaar oud en woon in Eindhoven. Ik ben in maart 2017 begonnen als Marketing- en Communicatie medewerkster bij Travelcenter de Wit.

Als klein kind zijnde had ik het geluk dat mijn ouders erg van reizen hielden, hierdoor heb ik al vele plekken mogen bewonderen. Mijn mooiste bestemmingen die ik heb bezocht zijn Zuid-Afrika, Maleisië, Thailand, Mexico, Bali en IJsland.

Deze reizen hebben mij geïnspireerd en getriggerd om meer van de wereld te willen zien en te ontdekken. Tijdens mijn studie heb ik dan ook twee keer voor langere periode in het buitenland gewoond. Mijn minor volgde ik in Kopenhagen. Mijn afstudeerstage heb ik voltooid bij een bedrijf in Ibiza. Twee periodes waar ik met een glimlach op terugkijk.